ایران ۴۹/ ع- پارسایی- کمتر از ۶ ماه دیگر به انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده و از هم اکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد همه خود را برای انتخابات آماده کردهاند.
کاندیداهای احتمالی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر استان استارت تبلیغات انتخاباتی خود را زدهاند برخی از کاندیداها حتی از سال قبل کار را شروع کرده و خانه به خانه در حال رایزنی برای جمع آوری آرای مردمی هستند.
البته این نوع از تبلیغات در میان کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان شدت و ضعف دارد و برخی هم به روشهای دیگر در حال معرفی خود به مردم برای اخذ رای هستند.
اما یک خلا مهم در کار تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان و به ویژه در حوزه بویراحمد دنا و مارگون این است که آقایان کاندیدا نمیدانند که چگونه از ظرفیت رسانهها استفاده کنند.
برای مثال در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا و مارگون کاندیداهای معروف و نامزدهای احتمالی مجلس شورای اسلامی یعنی آقایان بهرامی، منتظریان، روشنفکر، زارعی خرامین و آراوند و مقدم تقریبا مشاوران رسانهای خود را انتخاب کردهاند.
اما به نامها که نگاه میکنیم و سوابق رسانهای آنها را مطالعه کنیم در خواهیم یافت که بیشتر کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از افراد غیر مرتبط به عنوان مشاور رسانهای خود انتخاب کردهاند و فقط هدف این بوده که یک نفر را باری به هر جهت برای این مسئولیت بگمارند.
این در حالی است که مهمترین و اصلیترین رکن در حلقه تبلیغات انتخاباتی رسانهها و مشاوران رسانهای هستند که بیشتر این آقایان هنوز به ضعف خود در این زمینه پی نبردهاند.
به نامها که نگاه میکنیم شاید مهدی روشنفکر در میان کاندیداها تیم رسانهای مرتبطتری نسبت به سایر کاندیداها دارد همانگونه که در دوره قبل نیز همین تیم رسانهای او بود که توانست بر سایر تیمهای رسانهای غلبه کند.
و آینگونه که پیداست در این دوره نیز همان تیم با مدیریت قبلی ورود پیدا خواهد کرد.
به هر حال اگر کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی در استان به دنبال موفقیت هستند میبایست تیم رسانهای و مشاوران رسانهای خود را از افراد مجرب انتخاب کرده و اگر افراد را باری به هر جهت در این مسئولیت بگمارند بیشک به ضرر خودشان تمام خواهد شد.
پایان خبر/